Apostamos por la reducción de la temporalidad

MESA TÉCNICA

Apostamos por la reducción de la temporalidad

Según el último listado de la DGJ, en la actualidad trabajan 1000 funcionarios interinos, cuya gran mayoría ocupan plazas vacantes.

Con este dato comenzó Intersindical su intervención ante los responsables de la Consellería, en la Mesa Técnica sobre bolsas de interinos del día 7 de julio, para pedir la convocatoria urgente de una Oferta de Empleo Público acorde con las necesidades existentes y no la miseria de plazas que se han ido convocando a lo largo de la última década.

Es hora, por tanto, de que sindicatos y administración autonómica exijan al gobierno de Madrid el diseño de un plan estratégico de consolidación del empleo a desarrollar en los años 2018 y 2019, con una convocatoria previa específica de promoción interna.

MESA TÈCNICA

Apostem per la reducció de la temporalitat

Segons l'últim llistat de la DGJ, en l'actualitat hi treballen 1000 funcionaris interins, la gran majoria dels quals ocupen places vacants.

Amb aquesta data va començar Intersindical la seua intervenció davant els responsables de la Conselleria, en la Mesa Tècnica sobre borses d'interins del dia 7 de juliol, per a demanar la convocatòria urgent d'una Oferta d'Ocupació Pública d'acord amb les necessitats existents i no la missèria de places que s'han anat convocant al llarg de la darrera dècada.

És l'hora, per tant, de que sindicats i administració autonòmica exigisquen al govern de Madrid el disseny d'un pla estratègic de consolidació de l'ocupació a desenvolupar en els anys 2018 i 2019, amb una convocatòria prèvia específica de promoció interna.