ELECCIONES SINDICALES: INTERSINDICAL INCREMENTA SU REPRESENTACIÓN

Sólo nos queda daros las gracias a todos y a todas las personas que de una manera o de otra nos habéis ayudado, apoyado y animado hasta el final. Gracias a eso Intersindical continuará trabajando por todo el colectivo con la fuerza y la ilusión que nos caracteriza.

Queda mucho trabajo por hacer y mucho camino por recorrer. Como siempre, con vosotras y vosotros.

¡¡¡ MUCHAS GRACIAS A TODOS Y A TODAS !!!

Eleccions sindicals en l’Administració de Justícia

Intersindical incrementa la seua representació

Les eleccions sindicals celebrades ahir en Alacant i Castelló conformaran les noves Juntes de Personal i la representació en la Mesa Sectorial de Justícia en la etapa que ara s’enceta. Una nova etapa que en no res també vindrà marcada per les eleccions autonòmiques que determinaran el nou govern valencià i l’equip que es faça càrrec de la Conselleria de Justícia.

Tan sols ens queda donar-vos les gràcies a tots i a totes les persones que d’una manera o d’altra ens haveu ajudat, recolzat i animat fins al final. Gràcies a això Intersindical continuarà treballant per tot el col·lectiu amb la força i la il·lusió que ens caracteritza.

Queda molta feina per fer i molt de camí per recórrer. Com sempre, amb vosaltres.